یوسفی: امیدوارم با کسب مدال طلا کام همه را شیرین کنم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر یوسفی ملی پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های دنیای نروژ در مورد حریفش در ملاقات پایانی گفت: در فینال با کشتی گیر روس مبارزه خواهم کرد؛ کشتی گیری که کمتر از دو ماه پیش در تورنمنت صربستان توانستم مقابل او به فزونی برسم، اما در این دوره از رقابت ها قطعاً شرایط بهتری نسبت به مسابقات صربستان دارد. نمی توانم بگویم کار ساده ای در پیش دارم. به هر حال او حالا به ملاقات پایانی در رقابت های قهرمانی دنیا راه پیدا نموده است و همین موضوع بیان گر آمادگی و شرایط ایده آل او در این رقابت ها است.

یوسفی: امیدوارم با کسب مدال طلا کام همه را شیرین کنم

وی در خاتمه گفت: امروز با تمام وجود برای کسب مدال طلای دنیا به روی تشک خواهم رفت. امیدوارم بتوانم با دعای خیر مردم به اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی کشورمان در سنگین وزن برسم و دل مردم کشتی دوست کشورمان را شاد کنم. از مردم کشورمان می خواهم دعا نمایند تا بتوانم به این خواسته و هدف برسم تا در کنار هم شادمانی کنیم. بعلاوه امیدوارم سایر ملی پوشان کشورمان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانیم در این دوره از رقابت ها برترین نتیجه را به لحاظ تیمی کسب کنیم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98042

به "یوسفی: امیدوارم با کسب مدال طلا کام همه را شیرین کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: امیدوارم با کسب مدال طلا کام همه را شیرین کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید