گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است، او همواره تیم ها مرا شکست می دهد!

به گزارش مهسان بلاگ، پپ گواردیولا توانایی های سرمربی جدید اورتون را ستود.

گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است، او همواره تیم ها مرا شکست می دهد!

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس زبان به تحسین از کارلو آنچلوتی، سرمربی نامدار رقیب گگردد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: لاپورت و سانه مصدوم هستند اما بقیه اعضای تیم مسئله ای ندارند. آیمریک روز به روز بهتر می گردد. او تنها تمرین می نماید اما روی زمین چمن. نمی دانم دقیقا از چه زمانی می توانم روی او حساب کنم اما در آخرین مرحله ریکاوری قرار گرفته است. در عرض یک هفته تا 10 روز احتمالا خواهد توانست با تیم تمرین کند. داوید سیلوا و استونز هم آماده بازی کردن هستند.با تقویمی چنین فشرده، باید ریسک کرد و ما این کار را می کنیم؛ همان طور که در آخرین بازی این کار را کردیم. مقابل وولورهمپتون 10 به 11 بازی کردیم و سپس در کمتر از 48 ساعت، دوباره به میدان رفتیم.

او در ادامه اضافه نمود: درباره تغییر قانون آفساید نظری ندارم. دوست هم ندارم در این باره حرف بزنم. من کارم را به عنوان یک مربی انجام می دهم. قانون گذاری وظیفه افراد دیگری است. اورتون، اورتون است؛ یکی از ریشه دارترین باشگاه های انگلیس که بازیکنانی فوق العاده قوی و خوب دارد. آنها در کسب امتیازات مورد نظر کمی پایین تر از انتظار بوده اند اما به لحاظ کیفیت چیزی کم ندارند. حالا یک مربی جدیدی با تجربه هایی بی نظیر در این تیم حضور دارد. آنچلوتی یکی از باهوش ترین مربیان دنیاست و همواره راهی برای نتیجه دریافت تیمش پیدا می نماید. بازی با چنین تیمی برای ما سخت خواهد بود. کارلتو را خیلی خوب می شناسم. چند باری مقابل یکدیگر قرار گرفتیم. تیم های او همواره تیم های مرا شکست می دهند! در ضیافت شام یوفا همراه آنچلوتی بودم و با هم درباره فوتبال صحبت کردیم. او به طرز عجیبی جنتلمن است و تعدادی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا را راهنمایی نموده است. کارنامه او، کم نظیر به نظر می رسد.اعتقاد دارم بازگشت کارلتو به لیگ برتر برای فوتبال انگلیس خبر خوبی است و او در اورتون پیروز خواهد شد.

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31954

به "گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است، او همواره تیم ها مرا شکست می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است، او همواره تیم ها مرا شکست می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید