پیرلو: هنوز به چیزی دست نیافته ایم، مقایسه شدنم با آلگری زیباست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل اینتر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا ابراز رضایت کرد.

پیرلو: هنوز به چیزی دست نیافته ایم، مقایسه شدنم با آلگری زیباست

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر به تساوی خانگی بدون گل رضایت دادند و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک راهی ملاقات فینال شدند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای وان ایتالیا گفت: امیدوار بودم به عنوان کسی که اولین سال سرمربیگری اش را تجربه می نماید، فاتح سوپرجام ایتالیا بشویم، تیم به فینال جام حذفی ایتالیا و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد که این اتفاق محقق شد. به عنوان بازیکن کار آسانتری دارید وقتی بازی تمام می گردد، اما به عنوان مربی تیم باید بلافاصله به بازی بعدی فکر کنید و باید به 30 بازیکن با دیدگاه های مختلف فکر کنید. ما هنوز به چیزی دست نیافته ایم، اما حالا استراحت خواهیم و برای بازی شنبه با ناپولی در سری A آماده خواهیم شد.

وی همچنین در تمجید از عملکرد مدافعانش که در این بازی روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس را به خوبی مهار کردند، گفت: همواره گفته ام که خوش شانسم که چهار مدافع خیلی خوب دارم. آنها در حال وفق دادن خود با سیستم بازی دفاعی ما و در حال پیشرفت هستند. عملکرد دفاعی ما تنها به خاطر بازگشت جورجو کیه لینی بهتر نشده، بلکه مدافعان دیگرمان هم خیلی خوب کار می نمایند و از این بابت خوشحالم.

سرمربی یوونتوس همچنین در مورد مقایسه شدنش با ماسیمیلیانو آلگری گفت: شنیدن اینکه من را با آلگری مقایسه می نمایند، زیباست اما من هم باید به عناوینی که او به دست آورد، برسم تا شما بتوانید من را با آلگری مقایسه کنید.

پیرلو توضیح داد: هر بازی متفاوت است و ما به طوری متفاوت برای هر بازی آماده می شویم. اینتر در این بازی تقریباً شوتی در چارچوب دروازه ما نداشت و ما هم موقعیت هایی روی دروازه آنها خلق کردیم، به همین خاطر از عملکرد تیم خیلی راضی هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78085

به "پیرلو: هنوز به چیزی دست نیافته ایم، مقایسه شدنم با آلگری زیباست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: هنوز به چیزی دست نیافته ایم، مقایسه شدنم با آلگری زیباست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید