شاهرودی: پرسپولیس توانایی حضور در جمع 4 تیم پایانی را دارد، تا جایی که قانون اجازه می دهد پرسپولیس باید تقویت گردد

به گزارش مهسان بلاگ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با تقویت تیم، حفظ تمرکز و توجه به توصیه های برانکو می تواند به جمع 4 تیم پایانی صعود کند.

شاهرودی: پرسپولیس توانایی حضور در جمع 4 تیم پایانی را دارد، تا جایی که قانون اجازه می دهد پرسپولیس باید تقویت گردد

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا و حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید از بازیکنان، کادرفنی، تیم تدارکات و مجموعه مدیریتی باشگاه ها پرسپولیس به خاطر عملکرد بسیار عالی که داشتند تشکر کنم و این صعود را به طرفداران پرسپولیس تبریک بگویم. پرسپولیس مقابل لخویا بازی جانداری را به نمایش گذاشت و مانند بیشتر دیدارهای این فصل از لحاظ فنی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت.

وی توضیح داد: شب گذشته(سه شنبه) بازیکنان نزدیک به هم بازی کردند و به خوبی عمل پرس را انجام دادند. در کنار این موارد اصل پوشش به خوبی در تمام نقاط زمین رعایت شد و بعد از گل با رعایت تمام این موارد اجازه ایجاد فرصت گلزنی به بازیکنان لخویا داده نشد. بازیکنان لخویا در این حالت سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند و خوشبختانه تمامی توپ های اول توسط بازیکنان پرسپولیس دفع شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر کار سخت پرسپولیس عنوان نمود: واقعا بازی در آن شرایط سنگین و بد آب و هوایی کار سختی بود و باید از بازیکنان به خاطر کار بزرگی که انجام دادند تشکر کرد. من قبل از بازی نیز اعتقاد داشتم پرسپولیس با یک گل مقابل لخویا پیروز خواهد شد که خدا را شکر این رخ داد.

شاهرودی در مورد شانس پرسپولیس در مراحل بعد عنوان نمود: پرسپولیس این روزها خوب فوتبال بازی می نماید و من اعتقاد دارم در مرحله بعد نیز با تقویت تیم، حفظ تمرکز، توجه به توصیه های برانکو، استراحت مناسب ، تمرینات خوب و درک کردن این مهم که در چه مرحله بازی می نماید، می تواند به جمع 4 تیم خاتمهی صعود کند.

وی با تاکید بر احتیاج تیم به تقویت شدن گفت: من معتقدم تا جایی که قانون اجازه می دهد پرسپولیس باید تقویت گردد و در تمامی پست ها بازیکن جذب کند. با توجه به سنگینی رقابت ها در فصل بعد احتیاج به رقابت در تیم احساس می گردد و این رقابت در کنار رفاقت به پرسپولیس یاری زیادی خواهد نمود. زمانی که من به پرسپولیس پیوستم در این تیم مجتبی محرمی و جواد منافی حضور داشتند و رقابت همراه با رفاقت ما باعث شد هر 3 به میدان برویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر نقش طارمی در صعود پرسپولیس گفت: نباید یادمان برود مهدی طارمی گلزن اول پرسپولیس است و در بازی مقابل لخویا نیز با یک حرکت پا به توپ خوب و دریبل مدافعان اسپانیایی حریف شرایط را برای گلزنی پرسپولیس فراهم کرد. طارمی شب گذشته نیز مثمر ثمر بود و فقط باید باز هم روی مسائل روحی خود کار کند تا همیشه گلزن اول پرسپولیس باشد.

شاهرودی در خاتمه در مورد شکست سنگین استقلال عنوان نمود: باید رنگ ها را در مسابقات آسیایی کنار بگذاریم. باخت استقلال، استقلال خوزستان و ذوب آهن تنها باخت باشگاه های ما نبود و باخت فوتبال ایران بود. استقلال در مقابل العین نظم همیشگی را نداشت و به هم ریخته فوتبال بازی کرد. با دریافت هر گل نیز شرایط این تیم بیشتر بر هم ریخت و در نهایت متحمل شکست سنگین شد.

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34805

به "شاهرودی: پرسپولیس توانایی حضور در جمع 4 تیم پایانی را دارد، تا جایی که قانون اجازه می دهد پرسپولیس باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: پرسپولیس توانایی حضور در جمع 4 تیم پایانی را دارد، تا جایی که قانون اجازه می دهد پرسپولیس باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید